Szótanulás? Szótárfüzet nélkül! 7.

 


A dalszövegek tanulása, és a hangos éneklés által könnyedén tanulhatsz szavakat és szószerkezeteket. Az is jó, ha csak úgy énekelgeted vagy hallgatod a zenét, de a leghatékonyabb az, ha megfigyeled a szöveget,  próbálod értelmezni, és persze utána hangosan énekled :)

Ebben a bejegyzésben olyan német nyelvű zenéket gyűjtök össze, amik jól használhatók nyelvtanulásra, mert elég jól érthető a szövegük, nem túl elvont a tartalmuk. De keress Te is stílusodnak és hangulatodnak megfelelő zenéket, mert úgyis az fog a legjobban megmaradni, ami Neked tetszik! :)

 A gyűjtemény folyamatosan bővül, úgyhogy időnként érdemes visszalátogatni az oldalra!  

Marlene Dietrich- Sag mir, wo die Blumen sind

 


 

Sag mir wo die Blumen sind Songtext

Sag mir, wo die Blumen sind
Wo sind sie geblieben?
Sag mir, wo die Blumen sind
Was ist gescheh′n?

Sag mir, wo die Blumen sind
Mädchen pflückten sie geschwind
Wann wird man je versteh'n?
Wann wird man je versteh′n?

Sag mir, wo die Mädchen sind
Wo sind sie geblieben?
Sag mir, wo die Mädchen sind
Was ist gescheh'n?

Sag mir, wo die Mädchen sind
Männer nahmen sie geschwind
Wann wird man je versteh'n?
Wann wird man je versteh′n?


Sag mir, wo die Männer sind
Wo sind sie geblieben?
Sag mir, wo die Männer sind
Was ist gescheh′n?

Sag mir, wo die Männer sind
Zogen fort, der Krieg beginnt
Wann wird man je versteh'n?
Wann wird man je versteh′n?

Sag, wo die Soldaten sind
Wo sind sie geblieben?
Sag, wo die Soldaten sind
Was ist gescheh'n?

Sag, wo die Soldaten sind
Über Gräbern weht der Wind
Wann wird man je versteh′n?
Wann wird man je versteh'n?

Sag mir, wo die Gräber sind
Wo sind sie geblieben?
Sag mir, wo die Gräber sind
Was ist gescheh′n?


Sag mir, wo die Gräber sind
Blumen blüh'n im Sommerwind
Wann wird man je versteh'n?
Wann wird man je versteh′n?

Sag mir, wo die Blumen sind
Wo sind sie geblieben?
Sag mir, wo die Blumen sind
Was ist gescheh′n?

Sag mir, wo die Blumen sind
Mädchen pflückten sie geschwind
Wann wird man je versteh'n?
Wann wird man je versteh′n?

Raf Camora: Anna-mit Text




Falco: Jeanny

szöveggel:


és az eredeti klip :)


Mark Forster: 194 Länder


Die Toten Hosen: Zehn kleine Jägermeister

 

Zehn kleine Jägermeister- szöveggel

 

És egy klasszikus, haladóknak: DJ Ötzi: Anton aus Tirol  


További szótanulós tippek:

 



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések